Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Περιοδικά με beauty δώρα πήρες;

Καλησπέρα ομορφιές μου!!!!!


Περιοδικά διαβάζετε; Κι αν ναι ποια;

Εγώ έχω σταματήσει να αγοράζω περιοδικά, αφού όλα πια τα βρίσκεις με ένα κλικ.
Ναι, ξέρω η ξαπλώστρα στην παραλία το θέλει το ελαφροξεφύλλισμα της θα μου πείτε και θα συμφωνήσω μαζί σας.
Για τον υπόλοιπο χρόνο όμως ούτε γυρίζω να τα κοιτάξω. Αλήθεια σας λέω.
Ε λοιπόν αυτό το μήνα πήρα όχι ένα, αλλά δύο ναι ναι δύο ολόκληρα περιοδικά! Γιατί;
Μα...για τα δωράκια τους!!
Και πριν καλά καλά τα ξεφυλλίσω.........τα φωτογράφισα για να τα δείξω στις φίλες μου!
Είναι αυτόν το μήνα στα περίπτερα, τεύχη Νοεμβρίου, οπότε αν σας αρέσουν, προλαβαίνετε.

Περιοδικό νο1 : Madame Figaro

Τιμή: 5,90 
Δώρο: LongLast Lipstick Cinique σε κανονικό μέγεθος, απόχρωση All Heart


Ένα κραγιονάκι που υπόσχεται οτι κρατάει πολύ, σε χρωματάκι πασπαρτού, πάει σε όλες και με όλα.
Στη φωτογραφία φαίνεται κόκκινο σαν μηλαράκι, αλλά στην πραγματικότητα είναι πιο....σάπιο το μήλο.
Ε είναι και Clinique λες δεν μπορεί, καλό θα είναι. Και έτσι το πήρα!
Γεμάτο χρώμα, καλή απόδοση, μέτρια διάρκεια. Α είναι και αρκετά ενυδατικό. Love it!

Μέσα στο περιοδικό είχε ένα δείγμα Clarins, τον ορό Double Serum
Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από Clarins. 
Αυτή την περίοδο κάνω δοκιμές και συγκρίσεις σε διάφορα serum,θα μπει κι αυτό στη λίστα.
 


ένα δείγμα L' Oreal, το make up Nutri Lift Gold 
που περιέχει 30% πολύτιμα έλαια και υπόσχεται κάλυψη, αντιγήρανση και λάμψη. Χρώμα: Sand 250
Χμ. Πολλά κεράσια ε; Θα το δοκιμάσω και θα σας πω.

 




Και ένα δείγμα Garnier, το primer Instant Skin Corrector
 
Εφαρμόζεται μετά την κρέμα ημέρας 
και μεσα σε 5 sec (!) σβήνει τα σημάδια της γήρανσης 
και δίνει ομοιόμορφη λάμψη στην επιδερμίδα. 
Αυτό ήθελα πολύ να το δοκιμάσω 
και χάρηκα που μου δίνεται η ευκαιρία!!









Περιοδικό νο2: Celebrity

Τιμή: 3,50
Δώρο: πούδρα κομπακτ MD Professionel, απόχρωση Medium



Την MD εγώ δεν την ξέρω. Εσείς την ξέρετε;

Την πήρα όμως γιατί ήθελα μια πουδρίτσα απλή για σταθεροποίηση.
Δεν μου άρεσε η συσκευασία, χάρτινη, συρταρωτή, δεν είναι για να την έχεις στην τσάντα σου. Ούτε και στο συρτάρι σου..
Φαντάζομαι οτι με μερικές χρήσεις θα αρχίσει να "χάνει" και θα γεμίσουμε πούδρα παντού..!
Στα συν οτι έχει δικό της σφουγγαράκι.
Το χρωματάκι της καλό, ταιριάζει σε μεσαίου τόνου επιδερμίδες. 





Η υφή της είναι κάπως "σκληρή" σταθερή, ελαφριά πάντως δε τη λες.
Διάρκεια καλή, 
αν και δεν τη χρησιμοποίησα ως βάση μόνη της, 
αλλά πάνω από την αγαπημένη μου BB για να δώσει ματ τελείωμα.
Σας έχω και swatch (αμέ!) βλέπετε οτι έχει γίνει ένα με το δέρμα.






Για πείτε τώρα εσείς πήρατε κάποιο από τα δύο; 

Πήρατε κάποιο άλλο;



Σας φιλώ γλυκά ομορφοκόριτσα!!!





12 σχόλια:

  1. Ωραια τα δωρακια αυτον τον μηνα. με γεια σου!! Εχω σταματησει και εγω να παιρνω περιοδικα.Αλλα αυτον τον μηνα με δελεασε ενα περιοδικο που ειχε ενθετο για παψιμο πλεξιμο. Ειναι πολυ χρησιμο μιας που εχω ξεκινησει να κανω καποια DIY τωρα τελευταια.

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πλέξιμο μπορείς να βρεις πάρα πολλά στο ιντερνετ. Οδηγίες, πλέξεις, σχέδια, ιδέες, πολλά!
      Να φανταστείς....εγώ έμαθα να πλέκω από βιντεάκια στο youtube!!
      Αλήθεια, τι καλούδια φτιάχνεις; Άσε μας ένα λινκ να τα δούμε αν θέλεις.

      Διαγραφή
  2. Γειά σου!!!!!!Πήρα και εγώ προχτές το Madame Figaro γιατί ήθελα πολύ το κραγιόν,να σου πω την αλήθεια το περιοδικό δεν το έχω δει ακόμη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα κι εγώ το ξεφύλλισα στα γρήγορα και το άφησα στην άκρη. Θα το απολαύσω σε μια χαλαρή στιγμή με μια κούπα ζεστό καφέ!

      Διαγραφή
  3. ΤΟ κραγιονάκι νομίζω θα σε βολέψει, είχα πάρει και εγώ ένα (ιδιο?) πέρσι, και είναι πολύ ωραίο χρώμα! Την πούδρα δεν την εχω ξανακουσει για ναπω την αληθεια, αλλά να την χαρείς γτ ειναι σπανιο να πετυχεις σωστη αποχρωση σε περιοδικό.
    φιλιά
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το χρώμα όσο το βλέπω τόσο πιο πολύ μου αρέσει! Ταιριάζει πολύ στην επιδερμίδα μου. Και δίνει ωραίο όγκο στα χείλη.
      Η πούδρα δε με ενθουσίασε, αλλά για τη δουλειά που τη θέλω καλή είναι.
      φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Σε ευχαρίστω πολύ για το υπέροχο comment στο blog μου και το δικό σου είναι φοβερό keep in touch
    http://daphniaslife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραια τα δωρακια απο τα περιοδικα! Να τα χαρεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα MD professionel εγώ τα ξέρω και τα αγαπώ. Είναι επαγγελματικά, ελληνικά και οι συσκευασίες τους είναι για να τα βάλεις σε παλέτα. Τα μολύβια χειλιών τους είναι άπαιχτα. Το κραγιόν και μένα μου άρεσε πολύ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Να τα δοκιμάσω!
      Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

      Διαγραφή