Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Ένα beauty δώρο την ημέρα την θλίψη κάνει πέρα!

Καλησπέρα ομορφιές μου!


Ιδιαίτερη καλησπέρα θέλω να στείλω στα κορίτσια του beautyholics2013.blogspot.gr
και θα σας πω αμέσως το λόγο.

Είχα πάρει μέρος στο giveaway που είχαν στη σελίδα τους τον Σεπτέμβριο. Και...κέρδισα!!!


Το δώρο ήταν ένα νεσεσερ που είχε μέσα:

1.Silky Touch Blush

2.Get Big Lashes Volume Boost Waterproof Mascara

3.Lipstick  #03 Dare To Wear

4.Lipliner #10 Femme Fatale

5.Eyeliner Pen Black

6.Nail Polish Colour & Go #88

7.Eyeshadow #03 All Time Favorite


Χάρηκα πολύ γιατί μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω την essence για την οποία είχα ακούσει οτι έχει καλά καλλυντικά με πολύ καλές τιμές.
Πάμε να δουμε μαζί ένα ένα;


Silky Touch Blush 
στην απόχρωση 60 Life is cherry

Θα το πω ρουζ-πασπαρτου γιατί έχει αυτή την ροδοκοραλοχαρούμενη απόχρωση που ταιριάζει σχεδόν σε όλες τις επιδερμίδες. Είναι αυτό που λέμε ροδαλό μαγουλάκι=υγεία. Έχει πολύ καλή απόδοση χρώματος, αλήθεια και κρατάει αρκετά. Έχει γίνει το ρουζ που φοράω κάθε μέρα, σου το λέω με το χέρι στην καρδιά.
Μπορείτε να δείτε τις υπόλοιπες αποχρώσεις εδώ


Get Big Lashes Volume Boost Waterproof Mascara
Και όταν λέμε μπιγκ, εννοούμε βέρυ μπιγκ! Να ένα προϊόν που κάνει οτι υπόσχεται! Το πρώτο που μου άρεσε είναι το βουρτσάκι που είναι κάπως στρουμπουλούτσικο και δίνει άμεσα όγκο. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και δεν το περίμενα. Το μόνο μείον για μενα: είναι αδιάβροχη κι εγώ γενικά δεν προτιμώ τις αδιάβροχες μάσκαρα. Πραγματικά, δοκιμάστε την και θα εκπλαγείτε ευχάριστα!

 
Lipstick  #03 Dare To Wear

Ένα κόκκινο κατακόκκινο ζωηρό και έντονο κόκκινο! Με βρήκε ακριβώς στη στιγμή που σκεφτόμουν να πειραματιστώ, καθώς πάντα απέφευγα τα κόκκινα χείλη. Ενυδατικό, έντονο, μέτρια διάρκεια. Η αλήθεια είναι πως δεν το φοράς κάθε μέρα, αλλά όλες χρειαζόμαστε ένα τέτοιο κραγιόν στο νεσεσερ μας!




Lipliner #10 Femme Fatale

Το απόλυτο ταίρι για ένα κόκκινο κραγιόν! Και χάρηκα γιατί δεν είχα μολύβι χειλιών σε αυτή την απόχρωση, οπότε μου ήρθιε γάντι! Σχετικά μαλακό, έντονο χρώμα, κρατάει οσο ένα κλασσικό μολύβι χειλιών. Το χρειαζόμουν.


Eyeliner Pen Black
Εκτός από το κόκκινο κραγιόν δε φορούσα ποτέ eye liner ούτε καν μαύρο μολύβι. Είπα λοιπόν να το δοκιμάσω. Το αποτέλεσμα εντυπωσιακό στο βλέμμα, το ξέρετε όσες είστε λάτρεις της γατίσιας γραμμής! Το καλό είναι οτι πρόκειται για μαρκαδοράκι και αυτό με διευκολύνει πολύ στο να κάνω σταθερή τη γραμμή. Λοιπόν που λες το δοκίμασα μια φορά, μουντζουρώθηκα και το άφησα στην άκρη. Τώρα στις γιορτές είπα να το προσπαθήσω, έχει 3 μέρες που κάνω δοκιμές και μπορώ να πω οτι μου αρέσει πολύ. Εκτιμώ το οτι δεν φεύγει με τίποτα και δίνει μια ενδιαφέρουσα έκφραση στα μάτια. Κατοχυρώθηκε λοιπόν και συνεχίζω τις δοκιμές. Ας είναι καλά το youtube έχει πολλά βιντεάκια για εξάσκηση.


Nail Polish Colour & Go #88
Χμ. Ένα βερνίκι νυχιών που με δίχασε...γιατί έχει το τελειότερο πινελάκι που έχω δει ποτέ μου: φαρδύ και παχύ με ένα πέρασμα καλύπτει όλο το νύχι, δε μαδάει, αφήνει την ιδανική ποσότητα χρώματος. Έχει όμορφη φθινοπωρινή απόχρωση: σκούρο καφέ. ΜΙα στρώση αρκεί γιατί είναι τόσο όσο. Αλλά.....ο αρχικός ενθουσιασμός πέρασε όταν με λύπη διαπίστωσα οτι δεν κρατάει ούτε 2 μέρες.......ξεφτίζει πολύ γρήγορα, κρίμα. Το δοκίμασα με top coat και ήταν καλύτερα, αλλά και πάλι...Επειδή έχει όλα τα άλλα θετικά, έχω ήδη παραγγείλει ένα πολύ καλό top coat κι έτσι θα μπορώ να το χαρώ!!



 Eyeshadow #03 All Time Favorite
Δε θα σου πω πολλά για αυτή τη διπλή σκιά. Αν δεν την έχεις να πας να την πάρεις! Μπεζ και γλυκό ανοιχτό σοκολατί σε μια έξυπνη συσκευασία που χωράει ακριβώς στο νεσεσερ μου, είναι οτι πρέπει για το καθημερινό πρωινό μακιγιάζ στη δουλειά. Θα σου πω μόνο για να γελάσεις οτι δεν μπορούσα με τίποτα να την ανοίξω! Βρε έτσι βρε γιουβέτσι, τίποτα....το γρίφο έλυσε ο καλός μου και θα σου πω το μυστικό: ανοίγει  συρ-τα-ρω-τά, ναι!


Όλα αυτά τα υπέροχα δωράκια ήταν μέσα σε ένα αρκετά μεγάλο νεσεσερ που πρέπει να πω οτι η φωτογραφία το αδικεί. Είναι ένας πολύ τρυφερός συνδυασμός ροζ-σοκολατί και έχει πια μόνιμη θέση στο ράφι μου, μάλιστα εκεί έχω βάλει τα προϊόντα μακιγιάζ που χρησιμοποιώ στανταρ καθημερινά (BB cream, ρουζ, κονσίλερ, κρέμα ματιών) για να μην ψάχνω στα συρτάρια. Επίσης, ήταν πολύ γλυκιά η ιδέα να δίνουν  δώρο μαζί με τόοοοοσα καλλυντικά και το νεσεσερ!
Ξέχασα να πω οτι όλα αυτά ήταν άψογα συσκευασμένα και ήρθαν σε ειδικό φάκελο και μάλιστα συστημένα. Δηλαδή στο beautyholics2013.blogspot.gr είχαν σκεφτεί όλες τις λεπτομέρειες και μπράβο τους! 


Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το δωράκι, 
όσα επιλέξατε πραγματικά μου ταίριαξαν πολύ 
και μου έδωσαν την ευκαιρία να πειραματιστώ σε χρώματα, υφές, σχέδια.....
κι αυτό ήταν που έκανε το δωράκι σας συναρπαστικό!

Μα πείτε μου δεν είναι υπέροχο να κερδίζεις;
Κάντε μια βόλτα στα beauty blogs θα βρείτε πολλά και όμορφα δωράκια να σας περιμένουν!


Σας φιλώ γλυκά ομορφοκόριτσα!


 

6 σχόλια:

  1. Μεγειάααααααα σου!!!!!!!!
    Καλή χρονιά...και να είσαι πάντα τυχερή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια σου!!! Να εχεις μια υπεροχ χρονια γεματη τυχη,χαρα και υγεια!! :)

    dreamstylesplash.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Τα χαίρομαι όσο δε φαντάζεσαι, ειδικά το ρουζ τη σκιά και τη μάσκαρα.
      Χάρηκα που δοκίμασα την essence.
      Πάντα τυχερές να είμαστε Ελευθερία μου!

      Διαγραφή