Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Να κεράσω ένα Fresh Line γλυκάκι; Ή μια φρέσκια μάσκα με φρούτα;

Καλημέρα ομορφιές μου!


Γλυκιά Παρασκευούλα σήμερα και νυστάαααζωωω.....
Πίνω το καφεδάκι μου, γαλλικός με άρωμα καραμέλα μμμμμ μυρίζει τέλεια!
Θα πάρω κι ένα γλυκάκι να ξεκινήσει γλυκά η μέρα! Ναι, ξέρω, όχι άλλη ζάχαρη θα μου πείτε...
Αλλά αυτά τα γλυκάκια δεν παχαίνουν...ομορφαίνουν!


Δεν είναι πολύ λαχταριστά; Λοιπόν, διαλέξτε! Κερνάω εγώ απόψε!
Μμμμ εγώ θα πάρω εκείνη την ροζούλα την τουρτίτσα κάτω δεξιά, μάλλον ρόδι θα είναι.
Ή καλύτερα ένα κομμάτι σοκολατίνα;


Η γιαγιά μου η Σοφία έλεγε "να βάζεις στο πρόσωπο σου μόνο οτι μπορείς να φας"  Σοφή η γιαγιά, αγνά καλλυντικά για το δερματάκι μας, οτι καλύτερο. Οργανικά και Ελληνικά; Σούπερ! Και μυρωδάτα; Ένα κομμάτι τυραμισού παρακαλώωωω, να μου το τυλίξετε θα το πάρω για το σπίτι.Αν θέλεις να μάθεις πως φτιάχνονται τα γλυκοκαλυντικά ρίξε μια ματιά εδώ. Εγώ....εγώ δε θέλω να το μάθω θέλω να το "φάω" όπως ο αξέχαστος Κωνσταντίνου το γνωστό προφιτερόλ!*


Και τώρα θυμήθηκα μια μάσκα προσώπου που ήταν να την πιεις στο ποτήρι.
 Ή καλύτερα...να την φας στην φρουτιέρα! 

Άλευρο βρώμης, καολίνη, γάλα, μέλι, σταφύλι και τσάι βοτάνων. 
Θα μπορούσες να το φας ε; Είναι τροφή, για το δέρμα!
Άλλωστε το γράφει, "Φρέσκια μάσκα προσώπου με φρούτα"Διατηρείται 3 μέρες στο ψυγείο.

Φρέσκια και χειροποίητη με υφή (και γεύση!!!Ναι τη δοκίμασα!) γιαουρτιού 
δίνει άμεσα αίσθηση δροσιάς και ζωντάνιας, αφήνει την επιδερμίδα απαλή και ενυδατωμένη.   

 

Σε καθαρό πρόσωπο την απλώνω και την αφήνω για 10 λεπτά.
Σε 2-3 λεπτά στερεοποιείται και γίνεται κάπως έτσι.


Ξεπλένω με χλιαρό νερό και συνεχίζω με ενυδάτωση, ορό και κρέμα προσώπου.
Έτοιμη!


Αλήθεια, μάσκα προσώπου κάνεις;
Εμείς στη σελίδα Όμορφη Κάθε Μέρα έχουμε καθιερώσει Μέρα Μάσκας το Σάββατο.
Κάθε Σάββατο κάνουμε παρεούλα μάσκα προσώπου, είναι τα δικά μας 5 λεπτά!
Να μια συνήθεια που αξίζει να βάλεις στο πρόγραμμα σου!

Πάω να βάλω μια ακόμα κούπα γαλλικό καφέ και να τσιμπήσω λίγο τσουρέκι..ξελιγώθηκα!

Σας φιλώ γλυκά ομορφοκόριτσα!



* Το προφιτερόλ: σκηνή από την ταινία "Χτυποκάρδια στο θρανίο" (1963) με την Αλίκη Βουγιουκλάκη. 
(έλα παραδέξου το...πόσες φορές την έχεις δει; χιχι!)









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου