Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Ένα Beauty Bazzaar από το eshop του BtB!

Καλημέρα (και πάλι) ομορφιές μου!


Ναι δε σας χορταίνω σήμερα και θέλω να σας λέω καλημέρα ξανά και ξανά, χαχα!


Κορίτσια μου ξέρω οτι ψάχνετε δώρα για όλες τις όμορφες φίλες σας
ξέρω οτι ο χρόνος σας είναι λίγος (και ο χρόνος είναι χρήμα)
και ο κουμπαράς αδειάζει με ταχύτητες φωτός (μα γιατί;;;)
γι΄αυτό σας έχω τη λύση!
 Τι σας βρήκα; Τι;

Απίθανες beauty προσφορές και μάλιστα δε θα χρειαστεί να βγείτε από το σπίτι σας!
Ε καλά να βγείτε να πιείτε μια ζεστή σοκολάτα μέρες που είναι, αλλά τα δωράκια σας θα έρθουν στο σπίτι, έτοιμα, στολισμένα και οικονομικά! Καλό ε;

To BeautyTestBox βάζω στοίχημα οτι το ξέρετε.
Το πρώτο μου είναι εδώ και ήδη ετοιμάζω φωτοκειμενάκι για εσάς με το δεύτερο, αχ πόσο τέλειο είναι αυτό το κόκκινο κουτάκι!!!!

Λοιπόν ανακάλυψα οτι έχει και e shop και μάλιστα αυτές τις μέρες έχει Bazzaar, μα δείτε κάτι προσφορές!


Ξεκινώ με την αγαπημένη μου! Μάσκαρα και lip gloos Bourzois με 13,16 ευρώ; Τα θέλω!
Η μάσκαρα είναι μαύρο χρώμα, εμπλουτισμένη με κερί μέλισσας και ειδικά σχεδιασμένο βουρτσάκι
εμπλουτισμένη με κερί μέλισσας, θρέφει τις βλεφαρίδες ενώ το ειδικά σχεδιασμένο βουρτσάκι της ανασηκώνει ακόμη και τις εξωτερικές βλεφαρίδες - See more at: http://www.beautytestbox.com/bourjois-mascara-queen-attitude-noir-61-gloss-effet-3d-42-rose-symbolic#sthash.nZrCAe2M.dpuf
και το Lip gloss σε 2 αποχρώσεις, υπόσχεται οτι δίνει τρισδιάστατο αποτέλεσμα με όγκο και λάμψη. Χμμμ ποιο χρώμα να πάρω; Μάλλον το 42 rose symbolic που φέρνει λίγο προς καφέ, είναι αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία. Σας αρέσει;
42 ROSE SYMBOLIC
42 ROSE SYMBOLIC



 Ένα κραγιόν ποτέ δεν είναι αρκετό...δηλαδή όσα κραγιόν και αν έχεις ποτέ δεν είναι αρκετά...!
Με αυτή την προσφορά θα πάρω και για εμένα και για την κολλητή μου 
και τα δύο Sothys με 27,80.....!!!


Το ξέρεις οτι μπορείς να διαλέξεις όποιο χρώμα θέλεις;
 Ίδιο (γιατί είμαστε κολλητές, όχι αστεία!) ή διαφορετικό (για να ανταλλάζουμε, χιχι).
Να, αυτά μου άρεσαν:



 Τα Kirchberger (τι όνομα!γλωσσομπουρδουκλώθηκα!)  τα γνώρισα από το Box Δεκεμβρίου με ένα μολύβι χειλιών που είναι τεράαααααστιο δηλαδή πραγματικά νομίζω οτι δε θα τελειώσει ποτέ! 
Τώρα μπορώ να δοκιμάσω κι άλλα με αυτή την προσφορά 20% σε όλα.





Χμ σαν κάτι να ξεχάσαμε.........πριν βαφτούμε ας,...ενυδατωθούμε!
Με κάθε κρέμα προσώπου Bochery δώρο ένα καθαριστικό προσώπου! Αυτό είναι ωραίο σετάκι για δώρο. Για μαμάδες, πεθερές, κουνιάδες, γενικώς....Ε να μην πάρω κι ένα για εμένα;



Τα Sissmade τα ξέρετε; Η απόλυτη φετινή μόδα για το λαιμό!
Με 20% έκπτωση πως να αντισταθείς; Ένα για την ξαδέρφη μου, ε και...ένα για εμένα! 

Ε; Φφφφφανταστικέ μου Άγιε Βασίλη;;;






Α! Και δε σας είπα το καλύτερο! Ένα πουλάκι μου είπε πως την παραγγελία που θα κάνετε, μπορείτε να ζητήσετε από το BeautyTestBox  να τη στείλει  μέσα........σε αυτό το υπέροχο κόκκινο κουτάκι-συρταράκι!!!!!!!! 


Άλλος ένας λόγος για να προτιμήσεις και να αγαπήσεις το e shop του BtB!

Και μάλιστα...με δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα!!!
Ακόμα το σκέφτεστε; Μπείτε τώρα καλέεεε στο www.beautytestbox.com


Μπείτε, δείτε κι ελάτε να μου πείτε
ποια είναι η αγαπημένη σας beauty προσφορά;


Σας φιλώ γλυκά ομορφοκόριτσα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου