Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Όμορφα Χριστούγεννα έρχονται! Ho Ho Ho!!!

Καλημέρα ομορφιές μου!!!


Έρχονται Χριστούγεννα! 
                       ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!  

Χ  Ρ  Ι  Σ  Τ  Ο  Υ  Γ  Ε  Ν  Ν  Α

Πόσο μου αρέσει να κάνω βόλτες στο κέντρο αυτές τις μέρες, να χαζεύω στις βιτρίνες, να φτιάχνω λίστες με δώρα, να φοράω κασκόλ και γάντια, να δοκιμάζω γλυκάκια χριστουγεννιάτικα.........

Απόψε θα σε πάρω μαζί μου, έλα να δεις τι καλά περνάω τα γιορτινά απογεύματα στην πόλη!

Πρώτα θα κάνω την καλή μου πράξη.
Παιχνίδια και βιβλία, καινούρια ή μεταχειρισμένα, που δεν τα χρειάζομαι πια θα τα πάω στα Starbucks και εκείνοι θα τα δώσουν στο Κοινωνικό Παντοπωλείο.
Γιατί υπάρχουν παιδάκια που δεν έχουν ούτε ένα μικρό κουκλάκι....θα μου πεις υπάρχουν και παιδιά που πεινάνε, αλλά, ξέρεις, ένα γλυκό παραμύθι μπορεί να ζεστάνει τις καρδούλες τους, σαν το κοριτσάκι με τα σπίρτα...





Αχ μια λιγουρίτσα μου ήρθε...μμμμμμ   να δω τι έχει το Χριστουγεννιάτικο μενού των Fresh Line!
Πω πω πω κάτι λιχουδιές!! Πω πωωω κάτι τιμές! Ένα cheesecake λεμόνι για μένα, ένα σορμπέ σταφύλι για τη φίλη μου, μια φρουτένια τριλογία για τη μαμά μου παρακαλώ κύριε σερβιτόρε...μμμ..τι άλλο; Τι άλλο; Βάλτε μου κι ένα Βανίλια-Καραμέλα για το σπίτι. Ευχαριστώ.





Θα περάσω μια βόλτα από τα Body Shop γιατί θέλω να δοκιμάσω τις νέες σειρές με μέλι και γιατί έχουν έκπτωση 20% σε όλα τους τα καλούδια την Παρασκευή 6/12 και 30% στο αρωματάκι το White Musk μέχρι 14/12.



Αχχχ κουράστηκα, πόνεσαν τα ποδαράκια μου να ψάχνω για δώρα.....θα κάτσω τώρα να πιω μια ζεστή σοκολάτα, μόνη μου, να χαζεύω τον κόσμο που περνάει. Εμένα μου αρέσει πολύ η ζεστή σοκολάτα. Και η κανέλα μου αρέσει. Δε σε νοιάζει το ξέρω. Αυτό που δε μου αρέσει είναι όταν δε φέρνουν μπισκοτάκια. Κι αυτό σε νοιάζει, γιατί αν θέλεις να πάμε για καφέ να ξέρεις εγώ σε μαγαζί χωρίς γλυκάκι κέρασμα δεν μπαίνω .- (τελεία και παύλα καλέεεε)
Αχ τι ωραία που είναι τα λαμπάκια! Κι όλα τα μαγαζιά στολισμένα..τι καλά!



Πω πω κόσμος...που πάτε καλέ έτσι βιαστικά; Κοίτα σακούλες! Τι πήρατεεεε;;
Ευτυχώς πήρα κι ένα περιοδικό να ξεφυλλίσω....έχει και δώρο, τζορτζιο αρμανι όχι οτι κι οτι ε;! Eyes to Kill: μάτια που σκοτώνουν λέει. Δε θέλω να τον σκοτώσω χριστιανή μου, να τον ρίξω κάτω θέλω μπαμ και κάτω μια ματιά σου μόνο φτάνει αεροπλάνο να με κάνει, να μην έχει μάτια για άλλη, ξέρεις, τέτοια, απλά.






Φεύγω. Πάω στο σπιτάκι μου το ζεστό κι ωραίο να φτιάξω ένα δεντράκι-ημερολόγιο από....ρολά! Γιατί να ξέρεις είμαι και οικολόγα εγώ και καλλιτεχνική φλέβα, αμέ! Και θα το γεμίσω γλυκάκια. Ένα για κάθε μέρα μέχρι να έρθουν τα λατρεμένα μου Χριστούγεννα!!!




(να θυμηθώ να πάρω αγιοβασιλοσοκολατάκια)



 Και τώρα γεια σου. Μπορείς να πηγαίνεις. Θα βάλω τις πυτζαμούλες και θα κάτσω δίπλα στο τζάκι να απολαύσω ένα ποτήρι κρασί. Θα τσιμπήσω κι ένα μελομακάρονο φυσικά, έτσι για το έθιμο, καταλαβαίνεις. Στην υγειά μας!



Έρχονται Χριστούγεννα, να περάσουμε όμορφα...
Φτιάξε μια μέρα γιορτινή, για σένα μόνο, βγες, γέλα, ξεκουράσου, απόλαυσε αυτό που ζεις! 
Και μην ξεχάσεις να γράψεις το γράμμα στον Άγιο Βασίλη!!! Ναι σου λέω, υπάρχει!



Σας φιλώ γλυκά ομορφοκόριτσα!!!

9 σχόλια:

  1. Η παλετίτσα με τα μωβ απο τα Body Shop μου αρέσει παρα πολυυυ! Επίσης νομιζω οτι θα την δοκιμασω αυτη τη μάσκαρα! Ευκαιρία ειναι ! χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις και να μας πεις τη γνώμη σου!
      Εγώ...θα κρατηθώ (θα προσπαθήσω δηλαδή..) και δεν θα υποκύψω στον πειρασμό!

      Διαγραφή
  2. Εχεις βραβειο:)
    http://nailsworlddd.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!
      Λοιπόν αυτό το βραβείο το έχω πάρει 5 φορές και δεν έχω βρει χρόνο ακόμα να απαντήσω στις ερωτήσεις...απαράδεκτη το ξέρω....χίλια συγνώμη από όλα τα κορίτσια, δεν σας ξέχασα, υπόσχομαι να το κάνω όσο πιο σύντομα μπορώ! <3 <3 <3

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχα ποσο μ αρεσει να διαβαζω τα ποστς σου!! Νιωθω σαν να μου λεει μια φιλη μου τα νεα της στον καναπε του σπιτιου μου!! Υπεροχα τα νεα σου! Με συγκινησε πολυ αυτο σχετικα με την ενεργεια των Starbucks!

    dreamstylesplash.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις....κι εγώ το ίδιο νιώθω όταν διαβάζω εσένα!!!!
      Αν είναι κάτι που χαίρομαι πολύ στο blogging αυτό είναι οι φίλες! Και η παρέα που κάνουμε οι κουβέντες που λέμε κι ας μην γνωριζόμαστε (από κοντά)
      Καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνω απολυτα!!Επισηςςςςςςς!! Καλες γιορτες να εχουμε αν και θα τα πουμε πολλεεεες φορες ακομα μεχρι τοτε!! :)

      Διαγραφή