Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

BeautyDictionary #2 Τι είναι το serum;

Καλημέρα Ομορφιές μου!!!


Άλλη μια λέξη για το Λεξικό της Ομορφιάς, για εμένα και τις φίλες μου!
Αν ακούς "serum" και σκέφτεσαι "Λατινικά" και τον Οβίδιο τον ποιητή, τότε...συνέχισε να διαβάζεις!



Τι είναι;
Serum ή ορός προσώπου είναι ένα μαγικό υγρό που δίνει πολλά με μικρή ποσότητα. Περιέχει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά σε μεγάλη συγκέντρωση.
Κάτι σαν...συμπηκνωμένο μαλλακτικό για το πλυντήριο ρούχων, χαχα!
Είναι σαν την κρέμα προσώπου αλλά συνήθως έχει πιο λεπτόρρευστη και διάφανη υφή. Έτσι εισχωρεί καλύτερα στις κατώτερες στιβάδες της επιδερμίδας κι αυτό τον κατατάσσει στην κορυφή των προϊόντων περιποίησης προσώπου!

Πότε πως και γιατί το βάζω;
Μπαίνει μετά τον καθαρισμό και πριν την ενυδάτωση. Πρωί και βράδυ. Είναι ενισχυμένο σε θρεπτικά συστατικά, δρα δηλαδή συμπληρωματικά σαν θεραπεία προσώπου, ανάλογα με τις ανάγκες μας.
Μπορεί να είναι ενυδατικός, κάτι που ζητάνε οι ξηρές και αφυδατωμένες επιδερμίδες, αλλά και όλες μας την περίοδο του χειμώνα που το κρύο και ο αέρας ταλαιπωρούν το ροδαλό προσωπάκι μας.
Ο αντιρυτιδικός ορός βοηθά στην μείωση των λεπτών γραμμων και ρυτίδων. Ενισχύει δηλαδή την δράση της κρέμας που ήδη φοράμε. (φοράμε; ε καλά είναι να φοράμε..)
Τι άλλο προσφέρει το serum; Σύσφιξη, λεύκανση, λείανση,αναζωογόνηση. Αντιμετωπίζει τις δυσχρωμίες και εξομαλύνει τον τόνο της επιδερμίδας. 



Τον χρειάζομαι;
Ναι, αν πιστεύεις οτι το δέρμα σου χρειάζεται κάτι παραπάνω από αυτό που σου δίνει η κρέμα ημέρας ή/και νύχτας που ήδη χρησιμοποιείς.
Πριν αγοράσεις έναν ορό με αμφίβολο αποτέλεσμα, που μπορεί να μην καλύπτει τις ανάγκες σου ή και να μην τον χρειάζεσαι,
σου προτείνω να κάνεις ένα τεστ: δοκίμασε διάφορα σκευάσματα από διάφορες εταιρείες καλλυντικών για να δεις ποιο serum είναι για εσένα. 
Μπορείς να βρεις δειγματάκια σε καταστήματα καλλυντικών, σε περιοδικά, μπορείς να ζητήσεις από το φαρμακείο της γειτονιάς σου ή από τα online φαρμακεία.
ΜΙα καλή πηγή είναι και τα Συνδρομητικά Κουτιά Ομορφιάς που περιέχουν 5-7 προϊόντα σε συκευασίες ταξιδίου. Περιέχουν μια αρκετά ικανοποιητική ποσότητα για να δοκιμάσεις και να απορρίψεις ή να λατρέψεις έναν ορό.

Αν βάζω εγώ;
Ναι, παρόλο που πίστευα οτι δεν μου χρειάζεται, είδα το αποτέλεσμα και αντυπωσιάστηκα!
Δε θα σου πω οτι φοράω κάθε μέρα, όχι, το χρησιμοποιώ σαν εξτρα ενίσχυση, όταν νιώσω οτι η επιδερμίδα μου το χρειάζεται.
Εδώ και λίγο καιρό δοκιμάζω διάφορα serum και κρατώ σημειώσεις, για να τις μοιραστώ μαζί σας! Σύντομα θα έχω έτοιμο review και πληροφορίες.



Μπορεί να αντικαταστήσει την κρέμα μου;
Όχι. Καλύτερα όχι, γιατί είναι 2 διαφορετικά προϊόντα. 
Είναι σα να λες "να βάλω στο ψωμί μου βούτυρο ή μέλι". Η κρέμα προσώπου είναι απαραίτητη για όλες μας και δεν πρέπει να την ξεχνάμε ποτέ! Και στο λέω εγώ που μέχρι πρόπερσυ έβαζα...όποτε θυμόμουν, εώς ποτέ. Ο ορός έρχεται να ενισχύσει την κρέμα. 
Μα εγώ βαριέμαι/βιάζομαι/δε θέλω να ασχολούμαι θα μου πεις και σε καταλαβαίνω απόλυτα και με το χέρι στην καρδιά σου λέω οτι κι εγώ πολλές νύχτες βάζω μόνο ορό και κοιμάμαι.
Και πάλι θα σου πω να κάνεις ένα τεστ, δοκίμασε συνδυασμό ορού και κρέμας, με, χωρίς, όπως θέλεις και κράτησε ότι σου αρέσει και οτι σε βολεύει.

Άλλωστε...αυτό είναι το νόημα, να είμαστε όμορφες κάθε μέρα και να το φφφφφχαριστιόμαστε!
Να μη γίνει καταναγκαστική συννήθεια η περιποίηση προσώπου, αλλά να είναι οι δικές μας στιγμές απόλαυσης και χαλάρωσης!
Γι΄αυτό, διάβασε, σκέψου, μίλησε με τις φίλες σου και διάλεξε αυτό που θέλεις!


Σας φιλώ γλυκά ομορφοκόριτσα!!! 

 

Υ.Γ Μπορείς να διαβάσεις το πρώτο BeautyDictionery εδώ: Highligther


 

foto





5 σχόλια:

  1. Και απο τι ηλικια το χρησιμοποιουμε? Ξερουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή ερώτηση!
      Σε σεμινάρια ομορφιάς της Seventeen μας είπαν οτι είναι για άνω των 30.
      Εγώ θα έλεγα....εξαρτάται από τις ανάγκες τις επιδερμίδας μας. Μια δοκιμή θα σε πείσει! :)

      Διαγραφή
  2. Θεωρητικη καμμενη και εσύ;;;;;;; Τέλεια!! χιχιχι
    Πολυ ωραιο και κατατοπιστικο ποστ! Η αληθεια ειναι οτι δεν πιστευα πως το χρειαζομαι αλλα με επεισες να δοκιμασω καποιο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρίτη δέσμη, άσε!
      Να δοκιμάσεις με τον τρόπο που έγραψα, δείγματα!
      Γιατί δεν ταιριάζουν όλα τα serum σε όλες τις επιδερμίδες.

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ αναλυτικό το άρθρο σου και πολύ βοηθιτκό, μου έλυσες πολλές απορίες! Ευχαριστούμε. Και ργώ που πάτησα τα 30 σκέφτομαι να ξεκινήσω να φοράω serum γιατί έχω διαβάσει πολλά γύρω από το θέμα και νομίζω είναι απαραίτητο πλέον! Έχω βρει εδώ κάποιες καλές μάρκες https://www.atticabeauty.gr/proioda-omorfias/prosopo/kremes-prosopou-enydatosi-antigiransi/serums/ και ήθελα την βοήθειά σου, αν μπορέις να μου προτείνεις το πιο ιδανικό για να "ξεκινήσω"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή