Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Έτσι, για καφέ και beauty κουβέντα..θέλετε να γνωριστούμε;

Καλημέρα ομορφιές μου!!!


Σήμερα ξύπνησα με διάθεση παρεϊστικη και χουχουλιάρικη, κρύο καιρός για δύο, κουβερτούλα, καναπέ...
Και γιατί όχι περισσότερες από δύο; Και γιατί όχι σε ένα όμορφο στολισμένο καφέ; 

Να μιλάμε για αυτό που αγαπάμε: την ομορφιά την περιποίηση τη γυναίκα!

Να γνωριστούμε από κοντά όσες τόσο καιρό όμορφα λόγια λέμε η μία στην άλλη!

Να περπατήσουμε στην όμορφη Θεσσαλονίκη, να χαζέψουμε βιτρίνες, να μπούμε μέσα σε ένα κατάστημα καλλυντικών και να τα δούμε να τα μυρίσουμε να τα δοκιμάσουμε όλα!!! 

Να κάνουμε review και swatch και μπλα μπλα Live!

Να πιούμε μια κούπα ζεστό καφέ, με παρέα, με καλή παρέα.




Τι λέτε;

Θέλετε να γνωριστούμε;

Ακούω προτάσεις για το που και το πότε!
Περιμένω με τρελή ανυπομονησία τα σχόλια σας!!!!!!!


Σας φιλώ γλυκά ομορφοκόριτσα!

10 σχόλια:

  1. Τελεια ιδέα, αλλα δυστυχως μένω πιο βόρεια! Να περασετε τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το blog σου...Μόλις εγινα μέλος..Αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου
    alldaybeautiful.blospot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ τι ομορφη ιδεα!! Μακαρι να οργανωθει κατι τετοιο για εμας που μενουμε στην Αθηνα!!

    dreamstylesplash.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ki egw κι εγώ θέλω! θεσσαλονικη μένω κι εγώ και είμαι μέσα επίσης!
    προς το παρόν όμως έχεις δώρο από μένα ένα βραβειάκι για το μπλογκ σου..
    http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/2013/12/liebster-award-1-2.html
    φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή