Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

"It's Christmas time" TAG!

Καλησπέρα ομορφιές μου!


Ένα tag Χριστουγεννιάτικο και πως μπορείς να αντισταθείς;

Πάμε λοιπόν!




1) Ποια είναι η αγαπημένη σου Χριστουγεννιάτικη ταινία;
Το Πνεύμα των Χριστουγέννων! 
Το λέω με σιγουριά και με το χέρι στην καρδιά! Αυτή την ταινία απλά την λατρεύω και επιδιώκω ΚΑΘΕ χρονιά να την πετύχω και να τη δω στην τηλεόραση. Έχει διάφορες εκδοχές σε κόμικ κλασσικό, σε κινούμενα σχέδια, σε ταινία, όλα μου αρέσουν.

2) Ποια μυρωδιά σου θυμίζει έντονα Χριστούγεννα;
Πορτοκάλι και κανέλα! Θυμάμαι τα έβαζε η μαμά μου σε ένα κατσαρολάκι με νερό και το άφηνε να βράσει και μοσχομύριζε όοοοοολο το σπίτι!!!

3) Ποιο ήταν το καλύτερο δώρο Χριστουγέννων που πήρες ποτέ;
Χμ....δεν ξέρω....ίσως και να μην το έχω πάρει ακόμα.....μου αρέσει πολύ αυτό το μοίρασμα των δώρων, οι μικρές εκπλήξεις!

4) Αγαπημένο σου γιορτινό τραγούδι;
 Μου αρέσουν όλα πολύ! Τζάκι αναμμένο, χριστουγεννιάτικα τραγούδια, υπέροχη ατμόσφαιρα! 
Να κάπως έτσι: (πάτα να δεις τι σου έχω...)



5) Η καλύτερη ανάμνηση που είχες ποτέ την περίοδο των Χριστουγέννων;
  Τα πρώτα Χριστούγεννα με το πρώτο μου παιδί.

6) Ποιο είναι το αγαπημένο σου Χριστουγεννιάτικο γλυκό;
Μελομακάρονα! Μπορώ να φάω 2 ταψιά! Αυτός είναι ο λόγος που τα φτιάχνω μόνο στις γιορτές.

7) Αστέρι ή αγγελάκι στην κορυφή του δέντρου;

Αστέρι! Άστρο λαμπερό θα΄ρθει γιορτινό μήνυμα να φέρει από τον ουρανόοοο....!


8) Αληθινό ή ψεύτικο δέντρο;
Πάντα είχαμε ψεύτικο. Το αληθινό...τι το κάνεις μετά τα Χριστούγεννα;


9) Χρωματιστά ή άσπρα λαμπάκια;
Άσπρα! Και πολλά πολλά πάρα πολλά.

10) Τι κάνεις συνήθως την παραμονή των Χριστουγέννων;
Γλυκά, βόλτες, κάλαντα..τέλεια!


11) Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο από οτιδήποτε άλλο την περίοδο των γιορτών;
Να βλέπω πρόσωπα χαμογελαστά γύρω μου, αυτό που για λίγες μέρες ξεχνάμε τα προβλήματά μας και είμαστε χαρούμενοι, ανέμελοι...αυτό!

12) Τι μακιγιάζ θα επιλέξεις να κάνεις φέτος τα Χριστούγεννα;
Κόκκινα χείλη, μάτια με σαμπανιζέ σκιά και μάσκαρα. Διαχρονική αξία.




13) Πότε και πως έμαθες την αλήθεια για τον Άγιο Βασίλη;
Δηλαδή; Ο Άγιος Βασίλης φέρνει δώρα σε όλα τα καλά παιδάκια. Αυτή είναι η αλήθεια. Ναι, υπάρχει!


Αχχχ ωραία δεν ήταν; Δεν ξέρω για εσάς κορίτσια, εγώ πάντως ταξίδεψα λιγάκι...
Τα Χριστούγεννα μου αρέσουν πολύ γιατί γινόμαστε όλοι παιδιά! Και γιατί τρώμε άπειρα γλυκά με καλή δικαιολογία: για να μπει γλυκά ο νέος χρόνος!

Το Tag αυτό το ξεκίνησε η Έφη από το Efi Loves Beauty, εγώ το είδα από την Θεοδότα του Desert Rose και σας προσκαλώ να αυτοταγκαριστείτε και να μας πείτε για τις δικές σας γιορτινές προτιμήσεις και αναμνήσεις!

Καλά Χριστούγεννα ομορφοκόριτσα!!!


5 σχόλια: