Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Liebster Award full version (πάρε και τον καφέ σου μαζί)

 Καλησπέρα Ομορφιές μου!!!


Πάει καιρός που κυκλοφορούσε αυτό το βραβείο στα beauty blogs, πάει και πέρασε και ξέρω θα αναρωτιέστε που το θυμήθηκα.
Αλλά...είναι που ο χρόνος είναι πάντα τόσο λίγος και δεν προλαβαίνεις να κάνεις όλα όσα θέλεις...
Τώρα λοιπόν βρήκα χρόνο και θα παραλάβω και τα 5 liebster award βραβεία που μου έδωσαν 5 υπέροχα κορίτσια.
Μπορεί να θυμάστε οτι σας έχω ξαναγράψει για αυτό το βραβείο, να εδώ όταν 4 όμορφες φίλες με τίμησαν. Αλλά ήταν η "σύντομη" εκδοχή, ενώ τώρα έχουμε τη full εκδοχή, δηλαδή 11 μοναδικές ερωτήσεις από 5 μπλογκοφίλες......γι αυτό σου λέω, πάρε τον καφέ σου, την μπουγάτσα σου, τα τυροπιτάκια σου κι εγώ εδώ θα περιμένω να διαβάσουμε παρέα τις liebster-ερωτοαπαντήσεις!



Οι κανόνες:
  • Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου 
  • Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που σου έκανε αυτός που σε έκανε tag και να φτιάξεις και εσύ τις 11 δικές σου για τα άτομα που θα βραβεύσεις
  • Διαλέγεις 11 άτομα τα οποία έχουν λιγότερα από 200 μέλη στο blog τους, τα βραβεύεις και τα αναφέρεις στο post σου
  • Ενημερώνεις τα άτομα που έχεις βραβεύσει 
  • Αναφέρεις και ευχαριστείς αυτόν που σε βράβευσε 
  • Τέλος, δεν μπορείς να βραβεύσεις αυτόν που σε βράβευσε
Για μένα....
1.Είμαι ψάρι. Όταν λέμε ψάρι εννοούμε ψάρι, εντελώς τελείως!
2.Το μωβ ήταν για πολλά χρόνια το αγαπημένο μου χρώμα. Σε ρούχα σε σεντόνια σε καρέκλα γραφείου σε τοίχο σε μαξιλαράκια, παντού. Τώρα προτιμώ το κίτρινο και το πορτοκαλί.
3.Έχω έναν αδελφό και μία αδελφή, μικρότεροι από εμένα.
4.Λατρεύω το παγωτό!!Αν βρεθώ με ένα κουτάλι και ένα κουτί στα χέρια μου..δεν μπορώ να αντισταθώ!
5.Δεν φοράω make up. Εντάξει, καμιά φορά, που και που...σπάνια.Προτιμώ τη ΒΒ.
6.Αγαπώ τα σκουλαρίκια, αλλά δε φοράω βραχιόλια.
7.Έχω συλλογή με κούπες, άπειρες κούπες, ένα μεγάλο ντουλάπι γεμάτο κούπες!!!!Και όσες και να έχω...θέλω κι άλλες! Κούπες κούπες κούπες!!!!
8.Δεν μπορώ με τίποτα μα με τίποτα να μακρύνω τα νύχια μου.
9.Θέλω να μακρύνω τα νύχια μου! (χα!)
10.Μένω στη Θεσσαλονίκη. Την πόλή του έρωτα, της τέχνης και της μπουγάτσας.
11.Είμαι χμμμ λίγο πάνω από 30. Λίιιιιγο.

Τα βραβεία 

 Liebster #1

Από τη Μαρία του Beautylifebymaria  http://beautylifebymaria.blogspot.gr/2013/09/liebster-log-ward.html

1. Τι σε ώθησε να αρχίσεις το blogging;
=> Η ανάγκη για έκφραση και δημιουργικότητα! Ήθελα κάπου να τα πω. 
 
2. Με τι καλλυντικό ή αξεσουάρ δεν φεύγεις ποτέ από το σπίτι;
=> Κραγιόν.
 
3. Για έναν καφέ έξω προτιμάς classy ή σπορ look;
=> Εξαρτάται το μέρος, την ώρα, τη διάθεση και την παρέα.
 
4. Το επάγγελμα των ονείρων σου ποιο είναι;
=> Ψυχολόγος. Όνειρο θα μείνει...
 
5. Ποιόν εθισμό δεν μπορείς να κόψεις;
=> Στη ζάχαρη....
 
6. Βουνό ή θάλασσα;
=> Θάλασσα! 
 
7. Ποιο είναι το πιο αγαπημένο χόμπι σου;
=> Χμμ αγαπημένο δεν ξέρω, μου αρέσει να μαγειρεύω κυρίως γλυκά, να πλέκω, να διαβάζω...
 
8. Αν χανόσουν θα ρώταγες περαστικούς για οδηγίες ή θα άνοιγες το Google maps στο κινητό σου;
=> Θα έπαιρνα τηλέφωνο τον άντρα μου που έχει google maps στο κινητό του! Χαχα!
 
9. Αγαπημένο album μουσικής;
=> Ενα που άκουγα παλιά, του Βασίλη Παπακωνσταντίνου "Θάλασσα στη σκάλα"
 
10. Flats ή τακούνια;
=> Φλατ. Δεν μπορώ να περπατήσω με τακούνια.

11. Ποιο είδος συμπεριφοράς δεν αντέχεις; (εγωισμό, πολυλογία κτλ)
=> Τη διπρόσωπη συμπεριφορά. Αυτό που βλέπω αυτό θέλω να είσαι.
 

Liebster #2


Από τη Σοφία του Luskystar21  http://luckystar21.blogspot.gr/2013/11/liebster-award.html?showComment=1383904454189#c9000893140331701529


1. Αγαπημένη ταινία; 
=> City of Angels που έχει και υπέροχη μουσική!

2. Τι είναι αυτό που κοιτάς πρώτα σε άτομα του αντίθετου φύλλου;
=> Τα μάτια. (του άντρα μου ε; μην παρεξηγηθούμε...)
 
3. Αγαπημένη εταιρεία καλλυντικών;
=> Δεν έχω αγαπημένη.
 
4. Αν μπορούσες να είχες μία υπερφυσική ικανότητα ποια θα ήταν αυτή;
=> Να μπω στο μυαλό και να διαβάζω τις σκέψεις!!
 
5. Μαγειρεύεις; Aν ναι, ποια είναι η σπεσιαλιτέ σου;
=> Φτιάχνω ωραία πορτοκαλόπιτα. Και υγρό σοκολατένιο κεικ!
 
6. Ποιο είναι το καλλυντικό που δεν λείπει ποτέ απο το νεσεσέρ σου;
=> Κονσιλερ.
 
7. Αγαπημένο χρώμα;
=> Κίτρινο

8. Παγωτό ή frozen yogurt;
=> Παγωτόοοοοοο!!!!
 
9. Ελληνικές σειρές ή ξένες;

=> Ξένες.
 
10. Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι πάνω σου τι θα ήταν αυτό;

=> Τα κιλά! θα τα έδιωχνα μια για πάντα μακρυά.
 
11. Αγαπημένος ηθοποιός;

=> Αχ..δεν έχω αγαπημένο...

Liebster #3


H Πέλη από το Pelisbeautyblog http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/2013/11/liebster-awards-23.html

 1. Χωρίς ποιο καλλυντικό θεωρείτε ανολοκλήρωτο το μακιγιάζ σας?
=> Ρουζ. Νομίζω οτι αμέσως κάνει τη διαφορά.

2. Ποια είναι η αγαπημένη σου σειρά αυτήν την περίοδο(ελληνική ή ξένη)?
=> Castle στο Fox Life

3. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα?
=> Κίτρινο!

4. Είσαι καστανή...ξανθιά ή κοκκινομάλλα?
=> Το φυσικό μου είναι καστανό ανοιχτό. Αυτή τη στιγμη είμαι κοκκινομάλλα.

5. Ποιο είναι το μεγαλύτερο σου ελάττωμα και ποιο το μεγαλύτερο σου προτέρημα?
=> Ελάτωμα: ο εγωισμός     Προτέρημα: υπομονή

6. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο?
=> Ένα πράγμα έχω...δε θυμάμαι τίτλους...

7. Τι έχεις για επιφάνεια εργασίας στον υπολογιστή σου?
=> Θάλασσες, βουνιά, λαγκάδια....αλλάζω ανάλογα με την εποχή και τη διάθεση.

8. Ποια είναι η αγαπημένη σου δουλειά σπιτιού?
=> Μαγείρεμα!Μπορώ να μείνω στην κουζίνα για ώρες..

9. Ποια 5 πράγματα θα ήθελες να έχεις μαζί σου σε ένα έρημο νησί?
=>Βιβλίο-νερό-φαγητό-φωτογραφίες αγαπημένων-τάβλι

10. Θα άλλαζες τίποτα στο παρελθόν σου?
=> Τίποτα. Είναι δικό μου το παρελθόν μου.

11. Ποια σούπερ δύναμη θα ήθελες να έχεις?
=> Να πετάααααωωωωω!!!!

Liebster#4

 
Από την Άντρια του Womenbeautytoday http://womenbeautytoday.blogspot.gr/2013/12/liebster-award.html?showComment=1386156523177#c8515372579603622919

Αν ξαφνικά σου έλεγαν ότι ο κόσμος θα καταστραφεί σε 2 λεπτά τι θα ήταν αυτό που θα σου έλειπε περισσότερο; 
=> Τα παιδιά μου.....πω πω...ούτε να το σκεφτώ....

Ποιο είναι το αγαπημένο σου κραγιόν;

=> Αγαπημένο του καλοκαιριού θα σου πω, το Perfect Kiss από την Avon στην απόχρωση Caressing Coral, τόσο κοραλένιο και τόσο καλοκαιρινό!

Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό;

=> Κοτόσουπα!

Τι μπορεί να σε νευριάσει απίστευτα πολύ;

=> Η καθυστέρηση. Να με στήσεις σε ραντεβοιύ πχ

Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία;

=> City of Angels την είδα πριν πάρα πολλά χρόνια αλλά με έχει σημαδέψει..

Ποιο είναι το αγαπημένο σου προιόν μακιγιάζ;

=> BB cream τη λατρεύωωωωωω

Τι είναι αυτό που δεν μπορείς να αποχωριστείς ποτέ;

=> Τους αγαπημένους μου

Ποια/ος είναι η/ο αγαπημένη/ος blogger ή youtuber;

=>Περιμένεις απάντηση; Μπα...χαχα! Πολλές μου αρέσουν δεν έχω αγαπημένη.

Νude ή έντονο κραγιόν;

=> Εξαρτάται, απαλό για κάθε μέρα και έντονο για...ειδικές περιπτώσεις.

Υπάρχει κάτι που έχεις μετανιώσει πολύ που το έχεις αγοράσει;

=> Ένα συγκεκριμένο συνδρομητικό κουτί......

Αν σου δινόταν η ευκαιρία να αλλάξεις κάτι στην ζωή σου, τι θα ήταν αυτό;

=> Θα ήθελα να έχω πιο πολλά χαμόγελα γύρω μου και πιο πολλά λεφτά στο πορτοφόλι μου.

Liebster #5


H Nailsworld http://nailsworlddd.blogspot.gr/2013/12/liebsteraward.html?showComment=1386266037894#c896448767297224893


1.Gel or Manicure?
=> Κλασικά πράγματα, μανικιουρ.
 
2.Ποίο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών?
=> Δεν έχω αγαπημένο γιατί αλλάζω κάθε 2 μέρες χρώμα στα νύχια!!
 
3.Πιστεύεις πως είναι απαραίτητη  η περιποίηση των νυχιών? 
=> Ναι βέβαια, εκεί πέφτει το μάτι μας αμέσως.
 
4.Ποιο είναι το καλλυντικό που ΔΕΝ θα ξανά αγοράσεις και γιατί?
=> Μια μάσκαρα που ήταν αδιάβροχη και δεν ξεβαφόταν με τίποτα!!!
 
5.Σου αρέσει το  blog μου? (Με απόλυτη ειλικρίνεια) Και τι θα ήθελες να αλλάξω?
=> Είναι γλυκούλι!Να ΜΗΝ αλλάξεις το φόντο το τριανταφυλλένιο.
 
6.Πόσο συχνά φοράς make up?
=> Δε φοράω. 
 
7.Με τι ασχολείσε?
=> Με πολλά....
 
8.Χειμώνας ή Καλοκαίρι?
=> Καλοκαίρι for ever!
 
9.Αγαπημένο Φαγητό.
=> Κοτόσουπα.
 
10.Πόσο χρονών είσαι?
=> 32
 
11.Αγαπημένος Ηθοποιός.
=> Δεν έχω..
 
 
 
 
Αυτό ήταν κορίτσια μου, ΤΕΛΟΣ!
 
Πείτε μου ειλικρινά, με το χέρι στην καρδιά, ποια άντεξε να το διαβάσει όλο;;;;
Λοιπόν διαπίστωσα οτι οι απαντήσεις που με δυσκόλεψαν περισσότερο ήταν οι "πιο είναι το αγαπημένο σου...." γιατί άραγε; Γιατί δεν έχω αγαπημένα; Πρέπει να το σκεφτώ αυτό...
 
Αν δεν το έχεις ακόμη κάνει, σε καλώ να παραλάβεις αυτό το βραβείο και θα χαρώ να διαβάσω τις απαντήσεις σου!
Κι επειδή σε ζάλισα, δε θα βάλω άλλες ερωτήσεις καινούριες, μπορείς να διαλέξεις 11 από αυτές που βλέπεις πιο πάνω, όποιες θέλεις.
Κι επειδή πάει καιρός που βγήκε αυτό το βραβείο και σχεδόν όλες το έχετε πάρει, το δίνω με δόξα και τιμή σε όποια ΔΕΝ το έχει πάρει ακόμα!
Κι αν είσαι σαν και εμένα και μαζεύεις στο ράφι βραβεία και δεν έχεις χρόνο να τα δείξεις...να τώρα ήρθε η ώρα!
 
 

Σας φιλώ γλυκά ομορφοκόριτσα!!!  


 Υ.Γ Συγχωρέστε με για την ανομοιομορφία, έκανα μια ταπεινή αντιγραφή επικόλληση τις ερωτήσεις....καταλαβαινετε νομίζω τον λόγο.




13 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Με νιώωωθεις!! Χαχα!
      Και κάθε φορά που θα πιω καφέ/τσάι διαλέγω την "κατάλληλη" κούπα!

      Διαγραφή
  2. Μ΄άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου και όπως κατάλαβες το διάβασα όλο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πω πωωωω ερωτησεις!! Δεν νιωθεις σαν διασημη? :D χιχι!!! φιλακιαααα!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ ναι κάπως έτσι! Χαχα!
      Να σου πω, μου αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις γιατί μας βάζουν στη διαδικασία να σκεφτούμε πράγματα για τον εαυτό μας που μπορεί ποτέ να μην είχαμε σκεφτεί.
      Επίσης γνωρίζουμε η μία την άλλη κι αυτό είναι υπέροχο!

      Διαγραφή
  4. Αγαπημένο χρώμα μου είναι και μένα το μωβ!
    Ωραίο ποστ!
    Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Εντάξει, το μωβ είναι λατρεία......

      Διαγραφή
    2. ...και κοίτα να δεις που τα νύχια μου σήμερα είναι μωβ! Τυχαίο; Δε νομίζω...

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά όμορφη! Πάντα επιτυχίες και βραβεία σου εύχομαι! Αγάπη και χαρά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή